Telefon
Telegram
WhatsApp
İnstagram
Sistem Destek & Danışmanlık Hizmeti

Sistem Destek & Danışmanlık Hizmeti

Bilişim sektöründe gelişen ve değişen koşullar doğrultusunda ürün ve hizmet anlamında destek oldukça önemli bir yere sahiptir.

Teknik Destek ekibimiz, işletmelere; cihaz ve yazılımların sorunsuz ve kesintisiz çalışması için ürünlerinin türü, markası ve modeli ne olursa olsun, işlerinin devamlılığını sağlamak ve beklenmeyen sorunlarda kesintisiz ve acil destek sunabilmek için sözleşmeli hizmetler sunulmaktadır.

Müşterilerimizin sorunlarla karşılaşma riskini minimize için önerilen bakım anlaşmaları ile donanım ve yazılımların belirlenen periyotlarda genel kontrolleri yapılır, alınması gereken tedbirleri içeren durum raporları müşterilerimize iletilir ve gerekli iyileştirmeler yapılır.

Herhangi bir arıza durumunda müşteri adresinde veya uzaktan en hızlı şekilde müdahale edilerek sorun giderilir.

Bakım anlaşması kapsamındaki tüm arıza kayıtları web üzerinden takip edilir.

Bilgisayar bakım anlaşması çözümlerimiz için bizi tercih ederek profesyonel bilgi işlem hizmetlerimizden ve sınırsız danışmanlık hizmetlerimizden faydalanabilirsiniz.

  • Bilişim teknolojileri alanında danışmanlık hizmetleri,
  • Network sisteminin, bilgisayarların ve çevre birimlerin periyodik bakımları,
  • Sistemin günlük olarak izelenerek kontrol altında tutulması ve raporlama hizmetleri,
  • Operasyonel iş akışını olumsuz etkileyecek tüm yazılım ve donanım sorunlarının çözülmesi,
  • Kullanılan yazılımların kurumsal lisanslama işlemleri,
  • Olası network sorunlarının giderilmesi ve network sisteminin kesintisiz çalışması için gerekli çalışmalar,
  • İnternet üzerinden sınırsız destek ve servis hizmetleri,
  • Telefon ile sınırsız destek hizmetleri.

Bilgisayar bakım destek anlaşması kapsamında hizmetlerimizi sunduğumuz referanslarımızı talep edebilirsiniz.

Bakım anlaşması fiyat teklifimizi,mevcut sisteminizin analizini yaptıktan sonra ulaştırıyoruz.

Fiyatlandırma yapabilmek için ihtiyacımız olan bazı bilgiler;

  • Toplam bilgisayar  sayısı,
  • Toplamda destek verilecek kullanıcı sayısı,
  • Yazıcı, tarayıcı gibi kullanılan çevre birimlerin çeşitleri ve sayısı,
  • Network sisteminin genel durumu,
  • Sunucu sayısı ve sunucuların rolleri hakkındaki bilgiler.
Önceki
Bilgi Teknolojileri Danışmanlığı
Sonraki
Teknik Personel Hizmetleri