Teknik Destek ve Servis
Bilişim sektöründe gelişen ve değişen koşullar doğrultusunda ürün ve hizmet anlamında destek oldukça önemli bir yere sahiptir.

Teknik Destek ekibimiz, işletmelere; cihaz ve yazılımların sorunsuz ve kesintisiz çalışması için ürünlerinin türü, markası ve modeli ne olursa olsun, işlerinin devamlılığını sağlamak ve beklenmeyen sorunlarda kesintisiz ve acil destek sunabilmek için sözleşmeli hizmetler sunulmaktadır.

Müşterilerimizin sorunlarla karşılaşma riskini minimize için önerilen bakım anlaşmaları ile donanım ve yazılımların belirlenen periyotlarda genel kontrolleri yapılır, alınması gereken tedbirleri içeren durum raporları müşterilerimize iletilir ve gerekli iyileştirmeler yapılır.

Herhangi bir arıza durumunda müşteri adresinde veya uzaktan en hızlı şekilde müdahale edilerek sorun giderilir.

Bakım anlaşması kapsamındaki tüm arıza kayıtları web üzerinden takip edilir.

Hizmet Seçenekleri:

Mobil ve Masaüstü Hizmetlerinin Avantajları Nelerdir?

Marka bağımsız bilgisayar, yazıcı, monitör vb. tüm masaüstü cihazlarınıza yönelik ihtiyaçlarınızı tek bir noktadan sağlayarak zamandan tasarruf edip, BT fonksiyonlarınıza daha fazla zaman ayırabilirsiniz.

Masaüstü uygulama çözümleri konusunda çeşitli projelerde bulunarak tecrübe kazanan, teknolojik gelişmeleri sürekli takip eden yetkin teknik kadromuzun uzmanlığından yararlanabilirsiniz. Böylece operasyonel yükünüzü azaltıp verimliliğinizi arttırarak maliyet avantajı sağlarsınız.

Ayrıca Web sitemiz üzerinden alınabilecek raporlar ile de sağladığımız yüksek hizmet seviyesini takip edersiniz.

Masaüstü hizmetlerini Göksun Bilgisayar'dan alarak, personelinizin daha katma değerli işler üzerinde çalışmasını sağlarsınız.